Helios Gaming
Tartışmalar
30
1
Gönderiler
[ SHANGHAI 2024 MAJOR ] [list] [*]Shanghai Major Hub artık mevcut. Turnuva öğeleri satın almak, Pick'Em Challenge'ı oynamak ve daha fazlası için hub'ı ziyaret edin[/*] [*]Yükseltilebilir bir Şanghay 2024 Jeton'u almak için bir Şanghay 2024 İzleyici Geçişi satın alın. Aktif bir geçişle jetonunuzu yükseltebilir ve Pick'Em Challenge'ı oynayarak ekstra hatıra paketleri kazanabilirsiniz. Ayrıca, Pick'Em Challenge performansınızı arkadaşlarınızla karşılaştırabileceğiniz Aktif Geçiş Liderlik Tablosu'nda görüneceksiniz.[/*] [*]Prime statüsüne sahip tüm oyuncular Pick'Em seçimlerini ücretsiz yapabilir! Ancak, bir etkinlik aşamasından zorlukları tamamlamak ve ödüller kazanmak için, o aşama başlamadan önce bir İzleyici Geçişi etkinleştirmeniz gerekecektir.[/*] [/list] [ MÜZİK KİTLERİ ] [list] [*]Perfect World'ün yeni müzik seti "Ay Hey" artık oyun içinde standart ve StatTrak versiyonlarında satın alınabilir.[/*] [/list] [ OYNANIŞ ] [list] [*]Oyuncuların, oyunun kaldıramayacağı hızlarda hareket etmek için analog bağlantıları kullanmasını önlemek amacıyla varsayılan olarak etkinleştirilen [b]sv_quantize_movement_input[/b] ayarı eklendi.[/*] [*]Sunucuların bazı oyun kurallarını rekabetçi moddan ölüm maçına ve maç ortasında tekrar rekabetçi moda geçirdiği durumlarda, silahlar yere düştüğünde artık kaybolmayacak; ancak haritayı yeniden yüklemeden oyun kuralları ayarlarını değiştirmek topluluk sunucuları için genel olarak desteklenen bir iş akışı değildir.[/*] [/list] [ AÇIKLAMALAR ] [list] [*]Metin arka planını kapatma desteği eklendi.[/*] [*]Smoke dışındaki el bombası türleri için destek eklendi.[/*] [*]Node sınırı 100'den 300'e çıkarıldı.[/*] [*][b]annotation_delete_previous_node[/b] komudunun parçacık efektlerini temizlememesi düzeltildi.[/*] [/list] [ ÇEŞİTLİ ] [list] [*]Önceki tüm CS:GO silah kasalarından silah kiralama özelliği eklendi.[/*] [*]İstemci delta tiklerinin sırasını zorunlu kılmak için [b]sv_deltaticks_enforce[/b] ve [b]sv_deltaticks_log[/b] adlı politika ayarları eklendi. Bu ayarlar, delta tiklerinin sırasız bağlantı kesintilerine neden olan yapılandırmaların teşhis edilmesine yardımcı olmalıdır.[/*] [*]Sohbette yerelleştirilmemiş #SLOT önekinin görünebileceği durum düzeltildi.[/*] [*]Counter-Strike Broadcast Playcast Webserver uygulamasına bir [url=https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Broadcast#Reference_Playcast_Webserver_Implementation]referans [/url]eklendi[/*] [/list] [ HARİTALAR ] Basalt [list] [*]Topluluk Atölyesi'nden son sürüme güncellendi.[/*] [/list] Train [list] [*]Haritadaki çeşitli boşluklar düzeltildi.[/*] [*]Çarpışma doğruluğu iyileştirmeleri.[/*] [*]B'deki tren için haksız açılardan kaçınmak amacıyla engelleyiciler eklendi.[/*] [*]Çeşitli görsel düzeltmeler.[/*] [/list] 1 hafta önce, Thandsty
23
1
Gönderiler
[i]Bu kılavuz, şu anda mevcut olan bazı haritalar için hem temel hem de gelişmiş açıklamaları gösterecektir. Ayrıca, her haritanın nasıl geliştiğini açıklamak için bazı arka plan bilgileri eklenmiştir.[/i] [i][/i] [i][/i] [i][/i] [h2]Nuke[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] Jo "MEEEEDIC" Bieg[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Amerika Birleşik Devletleri[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 5 Kasım 1999[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025543500870/017E8F10465CF479A240DD99B7C5C9A73AB2C038/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025543500870/017E8F10465CF479A240DD99B7C5C9A73AB2C038/[/img][/url] Bir nükleer santralde geçen Nuke, Beta 4.0'da tanıtıldı ve bu da onu serideki hala mevcut olan en eski harita haline getirdi. Zamanla, 2016-2017'de o dönemde tartışmalı yeniden tasarımı nedeniyle zorlu bir dönem de dahil olmak üzere birkaç yeniden çalışmadan geçti. Çok sayıda ayarlamadan sonra harita, bugün bildiğimiz versiyona dönüştü. Bu iyileştirmelere rağmen, Nuke T tarafı için önemli bir dezavantaja sahip bir harita olmaya devam ediyor. Yine de, hem izlemek hem de oynamak için en eğlenceli haritalardan biri olarak varlığını sürdürdü. [h2]Train[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] Christopher "Cancerboy" Mair[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Rusya[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 30 Aralık 1999[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161572126203271/DE979AA0DFAF56E5114BB4C6F39DF6E423ACA03B/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161572126203271/DE979AA0DFAF56E5114BB4C6F39DF6E423ACA03B/[/img][/url] 1999'da yaratılan haritanın geliştirme ekibi, o zamanlar "Barking Dog Studios" olarak biliniyordu ve ofislerinden sadece birkaç metre uzaklıkta bulunan bir tren istasyonundan esinlenerek tren temalı bir harita yaratmayı amaçladı. Train'in geliştirilmesi hızla ilerledi ve Beta 5.0'da tanıtıldı ve hızla topluluğun favorisi haline geldi. CS:GO'nun piyasaya sürülmesine kadar haritanın düzeninde çok az değişiklik yapıldı ve CS ekibi onu rekabetçi oyun için uyarlamaya başladı. 2014'te harita daha önemli değişikliklere uğradı. Train oyunda önemli bir harita olmaya devam etti, ancak CS ekibi Ancient'a yer açmak ve denge sorunlarını gidermek için onu aktif harita havuzundan çıkardı. Train, 2024'te CS2'de yeni güncellemelerle geri döndü ve oldukça değişikliklere uğradı. [h2]Dust II[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] David "DaveJ" Johnston[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Fas[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 13 Mart 2001[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544091552/9C4BB97181B634A31D65EA81B03933D91F102502/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544091552/9C4BB97181B634A31D65EA81B03933D91F102502/[/img][/url] 1999'da CS ekibi beta 4.0'da de_dust'ı tanıttı. O zamanlar harita o kadar popülerdi ki yaratıcıları daha dengeli ve iddialı bir devamını tasarlamaya karar verdiler. Mart 2001'de Dust II, Fas'ın kentsel bir bölgesinde geçen seriye tanıtıldı ve önceki versiyonu hızla geride bırakarak Counter-Strike'taki en popüler harita olmaya devam etti. Dust 2, günümüze kadar varlığını korudu, çok sayıda turnuvada yer aldı ve yıllara rağmen harita kökenlerinden neredeyse hiç değişmedi. [h2]Inferno[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] Christopher "Barney" Auty[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] İtalya[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 13 Mart 2001[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544115680/7BFD54D1AA1233ABED011729CD7C32B5A869E1BB/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544115680/7BFD54D1AA1233ABED011729CD7C32B5A869E1BB/[/img][/url] İtalyan bir mahallede geçen Inferno, 1.1 sürümünde mevcut biçiminden belirgin şekilde farklı bir düzenle seriye tanıtıldı. 2003 yılında, haritayı dengelemek için birkaç değişiklik geçirdi ve serideki en popüler haritalardan biri haline geldi. CS:S için harita, daha sonra CS:GO için geri alınan düzeninde ek ayarlamalar aldı. 2016 yılında, garip açıları düzelten ve genel oynanışı iyileştiren görsel bir güncelleme aldı. Tanıtımından bu yana Inferno, Dust II ve Mirage ile birlikte serinin en ikonik haritalarından biri olarak rekabetçi sahnede güçlü bir varlık sürdürdü. [h2]Vertigo[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] Christopher "Barney" Auty[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Amerika Birleşik Devletleri[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 13 Mart 2001[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544203355/B48BDA1A8EB75EA0F2C5E25E795E1E8260AB95F6/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544203355/B48BDA1A8EB75EA0F2C5E25E795E1E8260AB95F6/[/img][/url] Muhtemelen günümüzde var olan en kötü şöhretli harita olan Vertigo, 1.1 yamasıyla inşa halindeki bir gökdelende geçen bir harita olarak tanıtıldı. Sıradan bir şekilde oynaması eğlenceli olmasına rağmen, çok labirentli, geniş ve adil olmayan yapılara sahipti, bu da profesyonel turnuvalarda oynanma fırsatını kaçırmasına neden oldu. Harita, CS:GO'ya geri dönene kadar uzun süre yoktu ve ne yazık ki geçmişten birkaç hatayı geri getirdi. Bu nedenle, bir kez daha birkaç önemli turnuvadan dışlandı. Kasım 2017'de CS ekibi, bir gün geri döneceğine söz vererek haritayı oyundan kaldırmaya karar verdi. Mart 2019'da Vertigo, tamamen hazır olmamasına rağmen rekabetçi harita havuzuna girerek yeni bir yeniden çalışmayla geri döndü. Zamanla, harita bugüne kadar aktif harita havuzunda kalırken sürekli ayarlamalar geçirdi. Kararsız düzeni ve garip açıları nedeniyle birçok oyuncunun nefretini kazandığını söyleyebilirsiniz. Ancak CS ekibinin özverili çalışmaları sayesinde harita artık mükemmel bir rekabet haritası ve en sıra dışı haritanın bile harika olabileceğinin canlı kanıtı olarak karşımıza çıkıyor. [h2]Mirage[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] Michael "BubkeZ" Hüll[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Fas[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 12 Haziran 2013[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544181446/63A06BF229E20A9E6A18194357E403D72B66E89F/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544181446/63A06BF229E20A9E6A18194357E403D72B66E89F/[/img][/url] Birçok kişi tarafından sevilen ve diğerleri tarafından nefret edilen cpl_strike, 2003 yılında "Cyberathlete Professional League" (CPL) turnuvaları için yaratılmış bir haritaydı. Birkaç değişiklik ve yasal sorundan sonra, CPL olmayan versiyonu 2004 yılında de_mirage adı altında yayınlandı. 2013 yılında harita CS ekibi tarafından satın alındı ​​ve Fas'ın kentsel bir bölgesinde geçen CS:GO'ya uygulandı. O zamandan beri Mirage büyümeye devam etti ve neredeyse tüm rekabetçi turnuvalarda yer aldı. Bugün, her zamankinden daha güçlü olmaya devam ediyor ve mevcut en dengeli rekabetçi haritalardan biri. [h2]Overpass[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] Magnar "insta" Jenssen[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Almanya[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 18 Aralık 2013[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544167849/4942A10CE3A33F34FB666536FC37FC550DB057C4/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544167849/4942A10CE3A33F34FB666536FC37FC550DB057C4/[/img][/url] CS:GO için 2013'ün sonlarında tanıtılan Overpass, CS ekibi tarafından yaratılan ve Almanya'nın kentsel bir bölgesinde geçen tamamen orijinal bir haritadır. İlk versiyonları belirgin şekilde farklı yollar içeriyordu, son versiyon CT tarafını destekliyordu ve o zamandan beri düzeltilen bazı saçma güçlendirmeler içeriyordu. Harita hem topluluk hem de profesyonel turnuvalar tarafından iyi karşılandı ve birçok kişinin sevgisini kazandı. 2024'te, yayınlanmasından 10 yıldan biraz fazla bir süre sonra, zirvede olmasına rağmen CS2'nin aktif harita havuzundan kaldırıldı. Ancak rekabetçi modda oynanabilirliğini sürdürüyor. [h2]Anubis[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] "Roald", "jakuza" & "jd40".[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Mısır[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 31 Mart 2020[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544156514/7478FA966CDE333CC07BE0E0F9F21893CE39403B/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544156514/7478FA966CDE333CC07BE0E0F9F21893CE39403B/[/img][/url] Mısır'daki harabelerde geçen yeni ve bilinmeyen bir harita olan Anubis, 2020'de diğer topluluk haritalarının yanında oyunda yerini bulmayı başardı. Kısa sürede oldukça fazla umut vadetti ve CS ekibinin Tuscan ile birlikte bu haritayı satın almaya karar vermesine neden olacak kadar popüler hale geldi. Anubis, CS:GO'daki versiyonuna sadık kalarak ve rekabetçi oyunlarda iyi bir etki yaratarak CS2'ye geri döndü. [h2]Ancient[/h2] [list] [*][b]Yaratıcı:[/b] CS Ekibi[/*] [*][b]Lokasyon:[/b] Meksika[/*] [*][b]Çıkış Tarihi:[/b] 3 Aralık 2020[/*] [/list] [url=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544194709/7A4D6220DFB87740F00C4820FE045C54552E6FCB/][img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5161025544194709/7A4D6220DFB87740F00C4820FE045C54552E6FCB/[/img][/url] Beta 6.5'te tanıtılan de_aztec, uzun süre boyunca gündelik oyun için eğlenceli bir harita olarak kaldı. Ancak, rekabetçi olarak uygulanabilir değildi ve profesyonel turnuvalardan dışlandı. CS:GO'ya geri döndükten sonra, oyuncu tabanı dip seviyeye ulaştı ve onu havuzdaki en az oynanan harita yaptı. Sonuç olarak, CS ekibi Kasım 2017'de haritayı oyundan kaldırmaya karar verdi ve bir gün geri döneceğine söz verdi. Aralık 2020'de Aztec "temiz bir sayfa" yaptı ve selefiyle aynı Aztek harabelerinde geçen Ancient adı altında yeniden tanıtıldı. Bu radikal değişiklik, bugün hala mükemmel bir rekabetçi harita olarak kaldığı profesyonel turnuvalara katılmasına izin verdi. 2 hafta önce, Thandsty
25
1
Gönderiler
Counter-Strike 2 (CS2), rekabetçi oyun dünyasında hassas nişan alma becerisiyle (aim) ön plana çıkan bir oyundur. Aim yeteneğinizi geliştirmek için doğru stratejiler ve araçlar kullanmanız önemlidir. İşte aim becerinizi artırmak için bazı etkili yöntemler: [h4]1. [b]Doğru Hassasiyet (Sensitivity) Ayarları[/b][/h4] [list] [*]Sensitivity ayarları, CS2’de nişan almayı doğrudan etkiler. [b]Tavsiyeler:[/b] [list] [*]Aşırı düşük ya da yüksek hassasiyetten kaçının.[/*] [*]DPI (fare hassasiyeti) ve oyun içi sensitivity değerlerini dengeli bir şekilde ayarlayın.[/*] [*]Profesyonel oyuncuların ayarlarını inceleyerek kendiniz için bir başlangıç noktası belirleyebilirsiniz.[/*] [/list] [/*] [/list] [quote][b]Not:[/b] Örneğin, düşük DPI + düşük oyun içi sensitivity genellikle daha iyi kontrol sağlar. [img]https://lh7-us.googleusercontent.com/8pDZjxCRBBT9VGmJqWL3yyGv04UZWchCLaePBpgEhpivjHaGRu9HG-8YJn3RJOezDSt4sowM4z6NYfPsguMSqgs47UPnI7zdYjg61Fj7TzEC5Q4KZK0UW2RicacN8wCeQhe_uiTwcQfypGXsngmkpfg[/img][/quote] [h4]2. [b]Aim Eğitimi Haritaları[/b][/h4] [list] [*]Aim geliştirmek için özel haritaları kullanabilirsiniz. [b]Popüler Haritalar:[/b] [list] [*]Aim Botz[/*] [*]Recoil Master[/*] [*]Fast Aim/Reflex Training[/*] [*]Aim_Lab (ayrıca bağımsız bir yazılım olarak kullanılabilir)[/*] [/list] [/*] [/list] [quote][b]İpucu:[/b] Her gün 15-30 dakika bu haritalarda pratik yaparak reflekslerinizi geliştirebilirsiniz.[/quote] [h4]3. [b]Recoil Kontrolü ve Sprey Atış Çalışmaları[/b][/h4] [list] [*]CS2’de her silahın farklı bir recoil (geri tepme) deseni vardır. [b]Tavsiyeler:[/b] [list] [*]İlgili silahın desenini öğrenmek için duvarlara ateş ederek egzersiz yapın.[/*] [*]Kontrollü bir şekilde mermi sıkarak hedef üzerinde maksimum hasar sağlamayı öğrenin. [img]https://preview.redd.it/feels-like-spraying-is-worse-in-cs2-than-csgo-this-might-be-v0-b4s5a1wm72tb1.gif?width=644&auto=webp&s=e854d68b964418c9ab6a042c8a76b3ae54340e10[/img][/*] [/list] [/*] [/list] [h4]4. [b]Kendi Çapraz Nişangâhınızı (Crosshair) Ayarlayın[/b][/h4] [list] [*]Çapraz nişangâh (crosshair), nişan alma beceriniz üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. [b]Öneriler:[/b] [list] [*]Küçük ve net bir crosshair seçimi hedeflerinize daha hızlı odaklanmanızı sağlar.[/*] [*]CS2’nin ayarlar menüsünden crosshair renklerini ve boyutlarını özelleştirin.[/*] [/list] [/*] [/list] [h4]5. [b]Isınma Egzersizleri[/b][/h4] [list] [*]Maçlardan önce ısınma yapmak, reflekslerinizi hızlandırır. [b]Egzersiz Rutini:[/b] [list] [*]Aim Botz’ta botlarla 5-10 dakika çalışma.[/*] [*]Ölüm maçı (Deathmatch) modunda 10-15 dakika hızlı refleks çalışması.[/*] [/list] [/*] [/list] [img]https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2431258158589728147/00CC5640BD87A8E926BC85DDCB4A722027F512B0/[/img] [h4]6. [b]Süreklilik ve Sabır[/b][/h4] [list] [*]Aim geliştirmek zaman alır. Her gün düzenli pratik yaparak ilerleme kaydedebilirsiniz. Ayrıca, performansınızı kaydedip analiz ederek zayıf noktalarınızı belirleyin. [img]https://i.imgflip.com/1jhhxd.gif[/img][/*] [/list] Hepinize İyi Oyunlar Dilerim 2 hafta önce, ✪爪ㄩ尺闩七
52
1
Gönderiler
[b]14.11.2024 tarihli güncelleme ile [i]Train[/i] haritası eklendi ve oynanışla ilgili iyileştirmeler yapıldı, şu şekilde:[/b] [HASAR TAHMİNİ] [list] [*]Hasar tahmini ayarları eklendi. Hasar tahmini, istemcilerin sunucudan onay beklemeden hasar vermenin sesli/görsel etkilerini anında oynatmasına olanak tanır. Hasar tahmini, atış yapmayı önemli ölçüde daha duyarlı hale getirebilir, ancak zaman zaman yanlış olma riskini de beraberinde getirir (örneğin, hedef yumruk, etiketleme veya istemcinizin henüz farkında olmadığı bir ölüm nedeniyle).[/*] [*]Tahmini vücut vuruşu efektleri (varsayılan olarak devre dışı), kafa vuruşu efektleri (varsayılan olarak devre dışı) ve öldürme ragdoll'larının (varsayılan olarak etkin) her biri ayrı ayrı değiştirilebilir.[/*] [*]Yüksek ping'e sahip olduğunuzda hasar tahmini etkin değildir.[/*] [/list] [ ANİMASYON ] [list] [*]Bir oyuncu flaş bombası ile kör edildiğinde oynayan üçüncü şahıs animasyonu güncellendi. Animasyon artık oyuncunun görünürlük seviyesini doğru bir şekilde temsil ediyor ve poz sadece oyuncu tamamen kör olduğunda gözlerini kapatan kolunu gösterecek.[/*] [*]Hasar alırken bacakların doğru şekilde hareket etmemesine neden olan bir durum düzeltildi.[/*] [/list] [ GRAFİK ] [list] [*]Birinci şahıs bacaklarını çevreye daha iyi yerleştirmek için ortam tıkanıklığı eklendi.[/*] [*]Molotof ve yangın çıkarıcı etkiler için performans optimizasyonları.[/*] [/list] [ GRENADES ] [list] [*]El bombası hizalama nişangahı tik işaretlerine eksen etiketleri eklendi.[/*] [*]El bombası ön izleme kamerası artık zıplama düğmesi basılıyken zıplama atışının sonucunu gösteriyor.[/*] [/list] [ HARİTA REHBERLERİ ] [list] [*]Train için dört basit Terörist el bombası dizilimini gösteren bir harita rehberi eklendi. Bir harita rehberini yüklemek için Oynat→Uygulama bölümüne gidin ve “Harita Rehberlerini Yükle” seçeneğini açın.[/*] [*]Annotations/ dosyasında saklanan harita kılavuzu düğümlerinin ve dosyalarının oluşturulmasını, kaydedilmesini ve yüklenmesini sağlayan annotation_* komutları eklendi.[/*] [/list] [ MISC ] [list] [*]Radar haritası karıştırma ve arka plan opaklığı için yeni oyun ayarları.[/*] [*]Daha önce tamamlanmış bir Cephanelik Geçişindeki ilerlemenin yeni bir geçişin etkinleştirilmesi sırasında gösterilmesi durumu düzeltildi.[/*] [*]Microsoft Giriş Yöntemleri aracılığıyla Çince girişle ilgili bir gerileme düzeltildi.[/*] [*]CSTV artık tv_delay ve tv_delay1'in 6 saniyeden daha küçük bir değere ayarlanmasına izin veriyor.[/*] [*]Charm Şablon numarası artık Charm açıklamalarında mevcuttur.[/*] [/list] [ MAPS ] Train [list] [*]Rekabetçi, Sıradan ve Ölüm Maçı modlarına Tren eklendi.[/*] [/list] Topluluk Haritaları [list] [*]Rekabetçi, Gündelik ve Ölüm Maçı modlarına [url=https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3329258290&snr=][u]Bazalt[/u][/url] ve [url=https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3328169568&snr=][u]Edin[/u][/url] eklendi.[/*] [*][url=/forum/cs2/discussions/“https:/steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3257582863&snr=”][u]Palais[/u][/url] ve [url=/forum/cs2/discussions/“https:/steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3308613773&snr=”][u]Whistle[/u][/url] Wingman moduna eklendi.[/*] [*]Thera, Mills, Assembly ve Memento tüm oyun modlarından kaldırıldı.[/*] [/list] Ancient [list] [*]Bazı ışıklandırma hataları düzeltildi.[/*] [*]Bazı çarpışma boşlukları düzeltildi.[/*] [*]Bazı kötü duvar çarpma noktaları düzeltildi.[/*] [*]Sıkışmış bir nokta düzeltildi.[/*] [/list] Italy [list] [*]Bazı kötü destek noktaları düzeltildi.[/*] [/list] Mirage [list] [*]Bir piksel atlaması düzeltildi.[/*] [/list] Overpass [list][/list] [list][/list] [list] [*]Kanallar bölgesi ve B-sitesi için görsel güncellemeler.[/*] [*]Cennet açılır mekaniğinin yeniden düzenlenmesi.[/*] [*]Özellikle kanallar bölgesinde ve B bölgesinde performans iyileştirmeleri.[/*] [*]Uzun destekten CT'nin ortaya çıkmasına kadar kötü bir görüş hattını engelleyen bir işaret eklendi.[/*] [*]Parti/piknik alanının kenarındaki tren istasyonuna görüşü engelleyen küçük çit kaldırıldı.[/*] [*]Enkaz halindeki kamyonun altındaki oyuncu bacaklarına benzeyen bazı geometriler kaldırıldı.[/*] [*]Kötü görüş hatlarını ortadan kaldırmak için tren istasyonundaki bazı pencereler opak yüzeylerle değiştirildi.[/*] [*]Görüş hattını engelleyen bir ağaç silindi.[/*] [*]Kötü bir görüş hattını engellemek için A sahasındaki sandık kapaklarından biri taşındı.[/*] [*]A sahasında oyuncu kafası gibi görünebilecek bazı lambalar kaldırıldı.[/*] [*]Park ve tren istasyonu çevresinde oyuncuların belirli kullanışlı alanlara girmesini engelleyen bazı ağaçlar ve nesneler kaldırıldı.[/*] [*]Sokakta oyuncuların görülmesini zorlaştıran zincir bağlantı çiti kaldırıldı.[/*] [*]Sis ayarlamaları yapıldı ve karakter modellerinin artan görünürlük efekti aldığı mesafe azaltıldı.[/*] [*]Cennetteki rafın bir oyuncuya daha az benzemesi sağlandı.[/*] [*]Gürültüyü azaltmak ve oyuncuları daha parlak hale getirmek için cennetteki sahne ve ışıklar ayarlandı.[/*] [*]Oyuncuların köşeye geri dönebilmesi için B sahasındaki varillerin arkasındaki el arabası kaldırıldı.[/*] [*]Oyuncuların daha iyi hareket edebilmesi için varillerin etrafındaki çarpışma ayarlandı.[/*] [*]Daha iyi oyuncu görünürlüğü için varillerin arkasına ışık eklendi.[/*] [*]Tutarsız duvar patlamalarına neden olan varil üzerindeki garip çarpışma düzeltildi.[/*] [*]B sahasındaki kötü grafiti görüntüsü düzeltildi.[/*] [*]Daha az garip oyuncu hareketi için B sahasındaki çimento torbalarının arkasındaki beton blok kaldırıldı.[/*] [*]Oyuncu hareketini ve el bombası sekmelerini hariç tutmak için birçok küçük sahne ayarlandı.[/*] [*]Bazı piksel görünümleri düzeltildi.[/*] [*]Harita boyunca küçük görsel güncellemeler.[/*] [/list] Atışlar [list] [*]Bazı alanlarda performans iyileştirmeleri.[/*] [/list] Umarım güncelleme oyuna yeni bir bakış açışı kazandırarak hilecilerin azalmasına yardımcı olur :) 3 hafta önce, möRbiツ 亜人eçaNX
38
2
Gönderiler
153
1
Gönderiler
? 2 ay önce, -belali OxyGeN
İstatistikler
Tartışmalar 51
Gönderiler 245
Kullanıcılar :count 7644
Çevrimiçi Kullanıcılar
Çevrimiçi kullanıcı yok...