Helios Gaming
Thandsty
Thandsty
Moderatör

Tartışmalar: 9
Gönderiler: 25
Beğeniler: 6
Kayıt olduğu tarih: 7 Ekim 2023
beni neden banladınız haksız yere ban
Merhaba,
Eğer bir şikayetiniz varsa genel forum üzerinden değil, sitemiz üzerinden destek talebi oluşturmanız gerekiyor.
3 ay önce

serverdaki adminlerin görevini yapmaması
Bu tarz bir mesele yaşandıysa sitemiz üzerinden destek talebi açmalısınız.
4 ay önce

Aimim tutarsız

1. Isınma Rutini

Her gün oyuna başlamadan önce 10-15 dakikalık bir ısınma seansı yap.
  • Aim Lab veya Kovaak’s gibi aim antrenman programlarını kullanabilirsin.
  • CS2 Aim Maps: Steam Atölyesi'nden özel aim haritaları (örneğin, "aim_botz" veya "Yprac Aim Trainer") indirip çalışabilirsin.
  • Deathmatch veya Retake(connect retake.heliosgaming.net) sunucularında oynayarak reflekslerinizi geliştirebilirsin.

2. Hassasiyet ve DPI Ayarları

  • DPI ve Sensivity: Genel olarak 400-800 DPI ve oyun içi 1.0-2.5 arası hassasiyet önerilir.
  • eDPI (DPI * Sensivity): Profesyonel oyuncuların çoğu 800-1600 eDPI aralığında oynar.
  • Windows fare ayarlarını kontrol et ve "İşaretçi Hassasiyetini Artır" seçeneğini kapat.

3. Crosshair ve Ekran Ayarları

  • Gözüne hoş gelen ve dikkat dağıtmayan bir crosshair seçmelisin.
  • Yüksek yenileme hızına sahip bir monitör (144Hz veya 240Hz) kullanırsan büyük faydasını göreceksin.
  • Nvidia Ayarları: Düşük gecikme modu ve V-Sync kapalı olmalı.

4. Kas Hafızası (Muscle Memory) Geliştirme

  • Sürekli olarak aynı mouse pad ve mouse'u kullan.
  • El pozisyonunu ve oturuşunu standart hale getir.
  • Mikro hareketleri geliştirmek için flick-shot ve tracking antrenmanları yap.
Bu önerileri uygulayarak daha tutarlı bir aim performansı elde edebilirsin.
4 ay önce

CS 2 Fare işaretçisi kayması(farklı konuma tıklama) sorununu nasıl çözebilirim ?
Alt + Enter yaparak pencere moduna geçip daha sonra tekrar tam ekran moduna geçersen düzelebilir. Eğer işe yaramazsa Steam'den başlatma seçenekleri kısmına -w 1280 -h 960 yazarsan belki sorunu çözebilirsin.
4 ay önce

Güncelleme 19.12.2024 Güncelleme Notları
[ SHANGHAI 2024 MAJOR ]
  • Shanghai 2024 Major Şampiyonlar Kapsülü artık satın alınabilir. Bu kapsül, kazanan takımın her üyesinin imzalarını kağıt, simli, holo ve altın versiyonlarda içerir. Gelirlerin %50’si oyunculara ve organizasyonlara gitmektedir.
[ OYNANIŞ ]
  • Ölüm bildiriminde saldırganın "flashlenmiş" olarak görünme eşiği ayarlandı.
  • Patlamalar, üst üste birçok silah düşmüş olsa bile, artık silahları daha güvenilir bir şekilde savuracak.
  • Isınma sırasında takım değiştirildiğinde artık silahlar yere düşmeyecek.
  • Isınma sırasında takım değiştirme için iki saniyelik bir bekleme süresi eklendi.
  • Isınma döneminde hangi eşyaların yere düşeceğini kontrol eden sunucu ayarları eklendi: mp_warmup_items_drop_policy, mp_warmup_items_nocost, mp_warmup_items_nocount_policy.
  • Topluluk sunucuları, ısınma sırasında ücretsiz ve yere düşmeyen silahlar kullanmak için şu şekilde ayar yapabilir: mp_warmup_items_drop_policy 0, mp_warmup_items_nocost 1, mp_warmup_items_nocount_policy 251.
  • give komutu artık verilen silahın kullanılabilmesi için mevcut silahın boş bir birincil/ikincil slotta olmasını gerektirecek şekilde eldeki silahı bırakır. Eski davranışı korumak isteyen geliştiriciler, yeni silahı yere düşürmek için -keep_gear etiketini kullanabilir, örneğin: give weapon_awp -keep_gear
[ HARİTALAR]

Train
  • Çeşitli nesnelerde çarpışma doğruluğu artırıldı.
  • Birçok nesnede yüzey türleri güncellendi ve düzeltildi.
  • Bazı yüzeylerdeki ıslaklık seviyeleri ayarlandı.
  • Haritadaki çeşitli boşluklar düzeltildi.
[ HARİTA REHBERLERİ ]
  • Harita Rehberleri artık Steam Atölyesi’nde gönderim ve abonelik desteğine sahip.
  • Uygulama modunda yüklenecek harita rehberini seçmek için bir seçim aracı eklendi.
  • Açıklama düğümleri artık radarda görünebilir.
  • Harita rehberini Steam Atölyesi’ne göndermek için bir araç eklendi. (konsol komutu: workshop_annotation_submit)
[ ÇEŞİTLİ ]
  • Farklı çekirdek tiplerine sahip işlemcilerde, oyun için yüksek performans ve enerji verimliliği çekirdeklerinin nasıl kullanılacağını kontrol eden bir ayar eklendi.
  • Grafik sürücüsünün, envanter öğesi kutularında silahlar için bozuk grafik görüntüleri oluşturabileceği bir durum düzeltildi.
  • Silah inceleme animasyonlarında iyileştirmeler yapıldı.
  • UI’da çok uzun özel silah isimlerinin görüntülenmesinde iyileştirmeler yapıldı.
  • Stabilite iyileştirmeleri yapıldı.
  • 2025 Hizmet Madalyası, 1 Ocak GMT’den itibaren kullanılabilir olacak şekilde oyuna eklendi.
  • Atölye Araçları - Düşük güneş ışığı açıları için gölgelerde bir hata düzeltildi.
4 ay önce

Kask+Yelek
Prime yetkimizde bu özellik mevcut, her el otomatik zırh+kask veriliyor ve ekstra özellikleri mevcut tabii ki. Eğer istersen prime alabilirsin.
4 ay önce

4070 Ti Super, Amd Ryzen9 7950 x3d kaç fps alırım?
Benchmark sitesinden istediğin donanımların detaylı bilgilerine ulaşabilirsin. Ya da istersen versus sitesinden karşılaştırmasını yapabilirsin. Ek olarak, oyunlarda anlık ve ortalama olarak kaç fps aldığını merak ediyorsan youtube'da da inceleme videolarını bulabilirsin.
4 ay önce

Ekran Kartı
Ekran kartında Nvidia, işlemcide AMD. Konu tartışmaya kapalı :)
4 ay önce

Monitör
TN Panel (Ör. BenQ Zowie XL2566K - 360Hz):
Avantajları:
  • Çok düşük tepki süresi (1ms veya daha az).
  • Hareketli sahnelerde daha az ghosting ve motion blur.
  • Genellikle daha uygun fiyatlı.
Dezavantajları:
  • Daha dar görüş açıları ve renk doğruluğu.
  • Görüntü kalitesi IPS'e göre daha zayıf.

IPS Panel (Ör. ASUS ROG Swift PG27AQN - 360Hz):
Avantajları:
  • Daha geniş görüş açıları ve daha doğru renkler.
  • Daha iyi görüntü kalitesi (özellikle oyun dışında kullanım için).
  • Yeni nesil IPS panellerde tepki süreleri TN'e çok yakın.
Dezavantajları:
  • Genellikle TN panellere göre biraz daha pahalı.
  • Hareketli sahnelerde TN kadar keskin olamayabilir (ancak 360Hz modellerde fark oldukça küçüldü).

Eğer rekabetçi FPS oyunlarına odaklıysan ve performans her şeyden önemliyse, TN panel (BenQ gibi) tercih edebilirsin.
Eğer hem FPS oyunlarını hem de diğer tür oyunları oynuyorsan ve renk doğruluğu da senin için önemliyse, IPS panel (ASUS gibi) daha dengeli bir seçenek olacaktır.



Kulaklık olarak da HyperX Cloud II veya HyperX Cloud III, Logitech G Pro X ve SteelSeries Arctis 7+ modellerini önerebilirim.
5 ay önce

Güncelleme 28.11.2024 Güncelleme Notları
[ SHANGHAI 2024 MAJOR ]
  • Shanghai Major Hub artık mevcut. Turnuva öğeleri satın almak, Pick'Em Challenge'ı oynamak ve daha fazlası için hub'ı ziyaret edin
  • Yükseltilebilir bir Şanghay 2024 Jeton'u almak için bir Şanghay 2024 İzleyici Geçişi satın alın. Aktif bir geçişle jetonunuzu yükseltebilir ve Pick'Em Challenge'ı oynayarak ekstra hatıra paketleri kazanabilirsiniz. Ayrıca, Pick'Em Challenge performansınızı arkadaşlarınızla karşılaştırabileceğiniz Aktif Geçiş Liderlik Tablosu'nda görüneceksiniz.
  • Prime statüsüne sahip tüm oyuncular Pick'Em seçimlerini ücretsiz yapabilir! Ancak, bir etkinlik aşamasından zorlukları tamamlamak ve ödüller kazanmak için, o aşama başlamadan önce bir İzleyici Geçişi etkinleştirmeniz gerekecektir.
[ MÜZİK KİTLERİ ]
  • Perfect World'ün yeni müzik seti "Ay Hey" artık oyun içinde standart ve StatTrak versiyonlarında satın alınabilir.
[ OYNANIŞ ]
  • Oyuncuların, oyunun kaldıramayacağı hızlarda hareket etmek için analog bağlantıları kullanmasını önlemek amacıyla varsayılan olarak etkinleştirilen sv_quantize_movement_input ayarı eklendi.
  • Sunucuların bazı oyun kurallarını rekabetçi moddan ölüm maçına ve maç ortasında tekrar rekabetçi moda geçirdiği durumlarda, silahlar yere düştüğünde artık kaybolmayacak; ancak haritayı yeniden yüklemeden oyun kuralları ayarlarını değiştirmek topluluk sunucuları için genel olarak desteklenen bir iş akışı değildir.
[ AÇIKLAMALAR ]
  • Metin arka planını kapatma desteği eklendi.
  • Smoke dışındaki el bombası türleri için destek eklendi.
  • Node sınırı 100'den 300'e çıkarıldı.
  • annotation_delete_previous_node komudunun parçacık efektlerini temizlememesi düzeltildi.
[ ÇEŞİTLİ ]
  • Önceki tüm CS:GO silah kasalarından silah kiralama özelliği eklendi.
  • İstemci delta tiklerinin sırasını zorunlu kılmak için sv_deltaticks_enforce ve sv_deltaticks_log adlı politika ayarları eklendi. Bu ayarlar, delta tiklerinin sırasız bağlantı kesintilerine neden olan yapılandırmaların teşhis edilmesine yardımcı olmalıdır.
  • Sohbette yerelleştirilmemiş #SLOT önekinin görünebileceği durum düzeltildi.
  • Counter-Strike Broadcast Playcast Webserver uygulamasına bir referans eklendi
[ HARİTALAR ]

Basalt
  • Topluluk Atölyesi'nden son sürüme güncellendi.
Train
  • Haritadaki çeşitli boşluklar düzeltildi.
  • Çarpışma doğruluğu iyileştirmeleri.
  • B'deki tren için haksız açılardan kaçınmak amacıyla engelleyiciler eklendi.
  • Çeşitli görsel düzeltmeler.
5 ay önce

m4a1s skin önerisi
Bütçene göre elbette alabileceğin skin değişebilir, benim önerilerim şu şekilde olacak:

  • Golden Coil - Başlangıç fiyatı yaklaşık olarak 45 USD
  • Paintstream - Başlangıç fiyatı yaklaşık olarak 180 USD
  • Hyper Beast - Başlangıç fiyatı yaklaşık olarak 20 USD
  • Chantico's Fire - Başlangıç fiyatı yaklaşık olarak 20 USD
  • Decimator - Başlangıç fiyatı yaklaşık olarak 15 USD
5 ay önce

m4a1s-m4a4 önerisi ?
Agresif oynayış tarzına sahipsen ve daha çok yakından çatışmalara giriyorsan M4A4'ü tavsiye ederim açıkçası. Çünkü daha fazla recoile sahip, uzak mesafelerde daha zor iş yapar. M4A1-S'e göre mermi sayısının fazla olması da bir ekstra tabii ki. Fakat daha çok defansif olarak oynuyorsan, sitelarda durup rakip takımın gelmesini bekliyorsan veya uzak mesafelerde daha çok fazla pozisyon yaratıyorsan M4A1-S daha avantajlı.
5 ay önce

Counter Strike 2 Harita Kılavuzu
Bu kılavuz, şu anda mevcut olan bazı haritalar için hem temel hem de gelişmiş açıklamaları gösterecektir. Ayrıca, her haritanın nasıl geliştiğini açıklamak için bazı arka plan bilgileri eklenmiştir.







Nuke

  • Yaratıcı: Jo "MEEEEDIC" Bieg
  • Lokasyon: Amerika Birleşik Devletleri
  • Çıkış Tarihi: 5 Kasım 1999


Bir nükleer santralde geçen Nuke, Beta 4.0'da tanıtıldı ve bu da onu serideki hala mevcut olan en eski harita haline getirdi. Zamanla, 2016-2017'de o dönemde tartışmalı yeniden tasarımı nedeniyle zorlu bir dönem de dahil olmak üzere birkaç yeniden çalışmadan geçti. Çok sayıda ayarlamadan sonra harita, bugün bildiğimiz versiyona dönüştü.

Bu iyileştirmelere rağmen, Nuke T tarafı için önemli bir dezavantaja sahip bir harita olmaya devam ediyor. Yine de, hem izlemek hem de oynamak için en eğlenceli haritalardan biri olarak varlığını sürdürdü.






Train

  • Yaratıcı: Christopher "Cancerboy" Mair
  • Lokasyon: Rusya
  • Çıkış Tarihi: 30 Aralık 1999


1999'da yaratılan haritanın geliştirme ekibi, o zamanlar "Barking Dog Studios" olarak biliniyordu ve ofislerinden sadece birkaç metre uzaklıkta bulunan bir tren istasyonundan esinlenerek tren temalı bir harita yaratmayı amaçladı. Train'in geliştirilmesi hızla ilerledi ve Beta 5.0'da tanıtıldı ve hızla topluluğun favorisi haline geldi. CS:GO'nun piyasaya sürülmesine kadar haritanın düzeninde çok az değişiklik yapıldı ve CS ekibi onu rekabetçi oyun için uyarlamaya başladı. 2014'te harita daha önemli değişikliklere uğradı.

Train oyunda önemli bir harita olmaya devam etti, ancak CS ekibi Ancient'a yer açmak ve denge sorunlarını gidermek için onu aktif harita havuzundan çıkardı. Train, 2024'te CS2'de yeni güncellemelerle geri döndü ve oldukça değişikliklere uğradı.






Dust II

  • Yaratıcı: David "DaveJ" Johnston
  • Lokasyon: Fas
  • Çıkış Tarihi: 13 Mart 2001


1999'da CS ekibi beta 4.0'da de_dust'ı tanıttı. O zamanlar harita o kadar popülerdi ki yaratıcıları daha dengeli ve iddialı bir devamını tasarlamaya karar verdiler. Mart 2001'de Dust II, Fas'ın kentsel bir bölgesinde geçen seriye tanıtıldı ve önceki versiyonu hızla geride bırakarak Counter-Strike'taki en popüler harita olmaya devam etti. Dust 2, günümüze kadar varlığını korudu, çok sayıda turnuvada yer aldı ve yıllara rağmen harita kökenlerinden neredeyse hiç değişmedi.






Inferno

  • Yaratıcı: Christopher "Barney" Auty
  • Lokasyon: İtalya
  • Çıkış Tarihi: 13 Mart 2001


İtalyan bir mahallede geçen Inferno, 1.1 sürümünde mevcut biçiminden belirgin şekilde farklı bir düzenle seriye tanıtıldı. 2003 yılında, haritayı dengelemek için birkaç değişiklik geçirdi ve serideki en popüler haritalardan biri haline geldi. CS:S için harita, daha sonra CS:GO için geri alınan düzeninde ek ayarlamalar aldı. 2016 yılında, garip açıları düzelten ve genel oynanışı iyileştiren görsel bir güncelleme aldı.

Tanıtımından bu yana Inferno, Dust II ve Mirage ile birlikte serinin en ikonik haritalarından biri olarak rekabetçi sahnede güçlü bir varlık sürdürdü.






Vertigo

  • Yaratıcı: Christopher "Barney" Auty
  • Lokasyon: Amerika Birleşik Devletleri
  • Çıkış Tarihi: 13 Mart 2001


Muhtemelen günümüzde var olan en kötü şöhretli harita olan Vertigo, 1.1 yamasıyla inşa halindeki bir gökdelende geçen bir harita olarak tanıtıldı. Sıradan bir şekilde oynaması eğlenceli olmasına rağmen, çok labirentli, geniş ve adil olmayan yapılara sahipti, bu da profesyonel turnuvalarda oynanma fırsatını kaçırmasına neden oldu. Harita, CS:GO'ya geri dönene kadar uzun süre yoktu ve ne yazık ki geçmişten birkaç hatayı geri getirdi. Bu nedenle, bir kez daha birkaç önemli turnuvadan dışlandı.

Kasım 2017'de CS ekibi, bir gün geri döneceğine söz vererek haritayı oyundan kaldırmaya karar verdi. Mart 2019'da Vertigo, tamamen hazır olmamasına rağmen rekabetçi harita havuzuna girerek yeni bir yeniden çalışmayla geri döndü. Zamanla, harita bugüne kadar aktif harita havuzunda kalırken sürekli ayarlamalar geçirdi.

Kararsız düzeni ve garip açıları nedeniyle birçok oyuncunun nefretini kazandığını söyleyebilirsiniz. Ancak CS ekibinin özverili çalışmaları sayesinde harita artık mükemmel bir rekabet haritası ve en sıra dışı haritanın bile harika olabileceğinin canlı kanıtı olarak karşımıza çıkıyor.






Mirage

  • Yaratıcı: Michael "BubkeZ" Hüll
  • Lokasyon: Fas
  • Çıkış Tarihi: 12 Haziran 2013


Birçok kişi tarafından sevilen ve diğerleri tarafından nefret edilen cpl_strike, 2003 yılında "Cyberathlete Professional League" (CPL) turnuvaları için yaratılmış bir haritaydı. Birkaç değişiklik ve yasal sorundan sonra, CPL olmayan versiyonu 2004 yılında de_mirage adı altında yayınlandı.

2013 yılında harita CS ekibi tarafından satın alındı ​​ve Fas'ın kentsel bir bölgesinde geçen CS:GO'ya uygulandı. O zamandan beri Mirage büyümeye devam etti ve neredeyse tüm rekabetçi turnuvalarda yer aldı. Bugün, her zamankinden daha güçlü olmaya devam ediyor ve mevcut en dengeli rekabetçi haritalardan biri.






Overpass

  • Yaratıcı: Magnar "insta" Jenssen
  • Lokasyon: Almanya
  • Çıkış Tarihi: 18 Aralık 2013


CS:GO için 2013'ün sonlarında tanıtılan Overpass, CS ekibi tarafından yaratılan ve Almanya'nın kentsel bir bölgesinde geçen tamamen orijinal bir haritadır. İlk versiyonları belirgin şekilde farklı yollar içeriyordu, son versiyon CT tarafını destekliyordu ve o zamandan beri düzeltilen bazı saçma güçlendirmeler içeriyordu. Harita hem topluluk hem de profesyonel turnuvalar tarafından iyi karşılandı ve birçok kişinin sevgisini kazandı.

2024'te, yayınlanmasından 10 yıldan biraz fazla bir süre sonra, zirvede olmasına rağmen CS2'nin aktif harita havuzundan kaldırıldı. Ancak rekabetçi modda oynanabilirliğini sürdürüyor.






Anubis

  • Yaratıcı: "Roald", "jakuza" & "jd40".
  • Lokasyon: Mısır
  • Çıkış Tarihi: 31 Mart 2020


Mısır'daki harabelerde geçen yeni ve bilinmeyen bir harita olan Anubis, 2020'de diğer topluluk haritalarının yanında oyunda yerini bulmayı başardı. Kısa sürede oldukça fazla umut vadetti ve CS ekibinin Tuscan ile birlikte bu haritayı satın almaya karar vermesine neden olacak kadar popüler hale geldi.

Anubis, CS:GO'daki versiyonuna sadık kalarak ve rekabetçi oyunlarda iyi bir etki yaratarak CS2'ye geri döndü.






Ancient

  • Yaratıcı: CS Ekibi
  • Lokasyon: Meksika
  • Çıkış Tarihi: 3 Aralık 2020


Beta 6.5'te tanıtılan de_aztec, uzun süre boyunca gündelik oyun için eğlenceli bir harita olarak kaldı. Ancak, rekabetçi olarak uygulanabilir değildi ve profesyonel turnuvalardan dışlandı. CS:GO'ya geri döndükten sonra, oyuncu tabanı dip seviyeye ulaştı ve onu havuzdaki en az oynanan harita yaptı. Sonuç olarak, CS ekibi Kasım 2017'de haritayı oyundan kaldırmaya karar verdi ve bir gün geri döneceğine söz verdi.

Aralık 2020'de Aztec "temiz bir sayfa" yaptı ve selefiyle aynı Aztek harabelerinde geçen Ancient adı altında yeniden tanıtıldı. Bu radikal değişiklik, bugün hala mükemmel bir rekabetçi harita olarak kaldığı profesyonel turnuvalara katılmasına izin verdi.
5 ay önce

Kulaklık Öneri
HyperX Cloud III Wireless modeli indirime girmiş, kaçırmamanı tavsiye ederim. Amazon'da satılması da ayrı bir ekstra. Herhangi bir problem yaşarsan genellikle çok fazla uğraştırmadan iade imkanı sağlıyorlar. Ben kablolu versiyonunu kullanıyorum, gayet memnunum şu anda.
6 ay önce

6 ay önce

Discord: @thandsty

İstatistikler
Tartışmalar 94
Gönderiler 240
Kullanıcılar :count 12215
Çevrimiçi Kullanıcılar
Çevrimiçi kullanıcı yok...